آموزش غیرحضوری زبان آلمانی

آموزش گرامر و مکالمه از سطح A1 تا سطح B2

آموزش غیرحضوری زبان آلمانی

آموزش گرامر و مکالمه از سطح A1 تا سطح B2

  • ۰
  • ۰

فیلم جاعلان پول (۲۰۰۷)

فیلم آلمانی

فیلم «حاعلان پول» (Die Fälscher) در واقع یک فیلم اتریشی است و دلیل این که در این فهرست قرار داده شده این است که ساخت این فیلم در آلمان صورت گرفته و زبان آن نیز آلمانی است. این فیلم آلمانی که برنده جایزه اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان نیز شده است بسیار هیجان انگیز بوده و داستان کمتر مورد توجه قرار گرفته یکی از عملیات های عجیب و غریب آلمان در دوران جنگ جهانی دوم را روایت می کند.

آموزش زبان آلمانی

این عملیات که با نام اسم رمز «عملیات برنهارد» (Operation Bernhard) شناخته می شد، طرحی سری از جانب مقامات آلمانی برای جعل اسکناس های پوند انگلیسی بوده و با هدف افزایش شدید تورم در این کشور و نابودی اقتصاد آن طراحی شده بود. این فیلم آلمانی دیدنی بر اساس خاطرات یکی از جاعلان یهودی به نام سالی سوروویچ و ماجراهایی که بدین منظور داشته ساخته شده است، مردی که مجبور بود رهبری این عملیات را در کمپ ساشن هاوزن که محل نگهداری یهودیان دستگیر شده بود را بر عهده بگیرد.

آموزش زبان آلمانی

  • ۹۷/۰۹/۲۲
  • almani zaban

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی