آموزش غیرحضوری زبان آلمانی

آموزش گرامر و مکالمه از سطح A1 تا سطح B2

آموزش غیرحضوری زبان آلمانی

آموزش گرامر و مکالمه از سطح A1 تا سطح B2

  • ۰
  • ۰


آلمانی 

زبانی نظیر ریاضی 



به نظر اکثری از زبان آموزان، زبان آلمانی طاقت فرسا میباشد . یکی از مواقعی که عمده زبان‌آموزان به آن اشاره می‌نمایند گرامرگویش آلمانی می باشد . گرامر گویش آلمانی مضاعف قانون‌مند هست تا جایی که برخی آن را با ریاضیات مقایسه می‌نمایند . 


در این زبان همگی اسامی حرف توصیف (Artikel) دارند، چیزی که در برخی زبان‌ها مثل انگلیسی و پارسی وجود ندارد . 


یکی از معضلات و سختی‌های یادگیری زبان آلمانی همین حروف توصیف می باشند . حروف توصیف نقش مهمی را در دیگر ضوابط گرامری اینگویش بازی مینمایند بدین ترتیب نمی شود ازکنارشان به سادگی گذشت . 


آموزش زبان آلمانی



مرجان در انستیتو گوته، لهجه آلمانی می آموزد و معتقد است: « لهجه آلمانی واقعا سخته، من تا قبل از این انگلیسی خوندم و اصلا قابل مقایسه با آلمانی نمی‌باشد . من خیلی پرسرعت انگلیسی یاد گرفتم اما خیلی طول کشید تا بتونم آلمانی حرف بزنم .» 


وی اضافه می‌کند: « به حیث من برای ما ایرانی‌ها که در زبان مادریمون چیزی به‌نام حرف تعریف نداریم، خیلی سخته که کلیه اسامی رو با حروف تعریفشون توی ذهن داشته باشیم . من تا مدتها اسمها رو فارغ از حروف تعریفشون به کارگیری می کردم .» 


آموزش زبان آلمانی


گذشته از موضوع حروف تعریف، سایر قانون ها گرامری لهجه آلمانی نیز خلل است . به عنوان نمونه اسم‌ها در این لهجه به شیوه‌های مختلفی توده بسته می گردند و این دسته نمی باشد که یک یا دو سر مشق برای تبدیل نام مفرد به عده وجود داشته باشد . همین‌طوراستوقتی که از یک صفت یک نام ساخته میگردد . 




مرجان روزهای نخستی را به خاطره می آورد که تازه آلمانی را استارت کرده بود: « شاید بشه یه جوری با آرتیکل‌ها کنار اومد ولی یک عدد ازمشکل ها اینجانب این بود که در گویش آلمانی پیشوندهای فعلی خیلی زیادند، یعنی تو می‌تونی به مصدر یک فعل پیشوند‌های مختلفی طولانی ترکنی و فعل‌هایی با معنا‌های کاملا متفاوت درست کنی . این حقیقتا گیج کننده بود .» 

  • ۹۷/۱۰/۱۲
  • almani zaban

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی