آموزش غیرحضوری زبان آلمانی

آموزش گرامر و مکالمه از سطح A1 تا سطح B2

آموزش غیرحضوری زبان آلمانی

آموزش گرامر و مکالمه از سطح A1 تا سطح B2

  • ۰
  • ۰

دولت ائتلافی تازه آلمان قصد دارد سیاست هزینه‌سازیِ مشترکِ نظامی با دیگر اعضای اتحادیه اروپا را محدود نماید و قراردادهای نو دفاعی خود را فقط با شرکت ها آلمانی به امضا برساند . 


برلین ادله اتخاذ چنین تصمیماتی را سرعت بخشیدن به روند تهیۀ تسلیحات حساس و همینطور حفاظت از فناوری‌های حیاتی اعلام کرده هست . 


بر اساس عهد و پیمان لیسبون، کشورهای عضو اتحادیه اروپا می بایست برای شرکت ها متعلق به دیگر کشورهای عضو، حقی متساوی برای حضور در مناقصه‌ها قائل شوند؛ با این وجود استثنایی در این مورد وجود دارد . به این ترتیب که اعضاوجوارح می‌توانند در موضوعات نظامی و با انگیزه حفاظت از «منافع امنیتی اساسی» از شرکت کردن دادن شرکت های خارجی دوری کنند . 


آلمان قصد دارد از این حق خود بیشتر به کارگیری نماید . برلین همینطور اعلام کرده است که در شرای اضطراری باشد، مقررات آلمان را تغییر و تحول میدهد تا قابلیت دسترسی آسان‌تر شرکت‌های آلمانی به مناقصه‌ها آماده شود . 


تانک و کشتی‌های جنگی، هواپیماهای جنگنده و هواپیماهای فارغ از سرنشین از جمله محصولاتی می‌باشند که آلمان در صدد می‌باشد روی تولید آن‌ها سرمایه‌گذاری نماید . 


چنانچه این سیاست تایید شود آن گاه به بیش از یک ده سال همیاری برلین با اتحادیه اروپا در ساخت مشترک محصول ها نظامی از گزاره برنامۀ «Eurofighter» که برنامۀ مشترکی با همکاری فرانسه، بریتانیا و ایتالیا است، پایان داده خواهد شد . 


مقامات آلمان میگویند که قراردادهای دفاعی اتحادیه اروپا در راستای منافع امنیتی کشورهای عضو نیست و حتی فرانسه و ایتالیا هم تا کنون قرادادهای دفاعی خویش را به شرکتهای فرنگی نداده‌اند . 


آموزش زبان آلمانی

هنوز روشن نیست که آیا این سیاست دفاعی جدید، قراردادهای نظامی آلمان و ایالات متحده آمریکا را نیز پایین تاثیر قرار خواهد بخشید یا این که خیر؛ بویژه با اعتنا به سیاست «اولویت با آمریکا» و تاکید بر خرید محصول ها داخلی که دونالد ترامپ بر آن تاکید داراست . 


تغییر‌و تحول در سیاست دفاعی آلمان پس از آن انجام شد که نیروهای دارای اسلحه این میهن به دولت برای افزایش دارایی دفاعی و همینطور بازسازی صنایع دفاعی فشار آوردند . برخی از کارشناسان نظامی معتقدند که میزان دارایی دفاعی آلمان بایستی از ۳۷ میلیارد یورو در سال ۲۰۱۷ میلادی به میزان دست‌کم ۴۷ میلیارد یورو ارتقا یابد تا به نیازهای دفاعی این مرزوبوم پاسخ دهد . 

آموزش زبان آلمانی


این اندازه ارتقاء میزان دارایی مطابق با درخواست دونالد ترامپ هم هست، چون او بارها از آلمان منظور بود تا طبق توافق اعضای ناتو، بودجۀ نظامی خود را تا سطح ۲ درصد از تولید ناخالص داخلی ارتقا دهد . میزان دارایی دفاعی آلمان در درحال حاضر حاضر ۱ .۲ درصد از ساخت ناخالص داخلی این مرزوبوم هست . 

  • ۹۷/۱۰/۰۳
  • almani zaban

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی