آموزش غیرحضوری زبان آلمانی

آموزش گرامر و مکالمه از سطح A1 تا سطح B2

آموزش غیرحضوری زبان آلمانی

آموزش گرامر و مکالمه از سطح A1 تا سطح B2

  • ۰
  • ۰

یادگیری یک گویش جدید قادر است چالش‌برانگیز باشد، بخصوص هنگامی که خودتان را محدود به خواندن قواعد خشک گرامری، تللفظ و لیست بی نقطه پایان لغت ها بی معنا می کنید . و بی تردید لهجه آلمانی نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد . بعلاوه، برخی از لهجه آموزان آلمانی با دیدن لغت ها طولانی و ساختار غیر معمول گرامر وحشت می‌نمایند . بخوانید: 23 اصطلاح آلمانی برای یادگیری گذشته از سفر به آلمان . 

آموزش زبان آلمانی

با اینحال، به گمانم یادگیری زبان آلمانی سخت‌تر از دیگر زبانها نمی باشد . به گمان من، همه چیز به انگیزه و عشق و رویکردی که برای یادگیری در پیش می گیرد بر میگردد . 


اجازه دهید از زاویه‌ی دیگری به داستان نگاه بیاندازیم . در صورتیکه از قبل با گویش انگلیسی شناخت دارید، احتمالا بیخیال یادگیری لهجه آلمانی گردید . یا این که این‌که بخاطر برقراری ارتباط با دور و بری ها خود، بدون چاره به یادگیری آن شدید . پس، به تیتر نتیجه، متوجه می‌شوید که یک زبان حقیقتا پیچیده را آسوده سخن می‌کنید . گویش انگلیسی از تناقضات بسیاری برخوردار می‌باشد که زبان آموزان غیر مستقر را گیج خویش می نماید . 


آلمانی مثال خیر از زبانهایی میباشد که یادگیری‌اش زیاد ساده‌تر از انگلیسی است . 


اجازه 

دهیم توضیح دهیم که چرا…آموزش زبان آلمانی


  • ۹۷/۱۰/۱۶
  • almani zaban

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی