آموزش غیرحضوری زبان آلمانی

آموزش گرامر و مکالمه از سطح A1 تا سطح B2

آموزش غیرحضوری زبان آلمانی

آموزش گرامر و مکالمه از سطح A1 تا سطح B2

  • ۰
  • ۰

رف زدن به یک زبان خارجی نباید انقدر دشوار باشد، مگر نه؟ علاوه بر این، سخن کردن یک دستور ارگانیک می‌باشد که همگی از برهه زمانی به دنیاآمدن با آن راز و فعالیت داریم . در صورتیکه از سن کم آغاز کنیم، خاطره دریافت کردن لهجه فرنگی خیلی راحت خواهد بود، ولی به محض این که در سنین بالاتر تصمیم بگیریم، کلیه چیز خیلی دشوار تر می شود . 

آموزش زبان آلمانی

با شروع عصر یادگیری، با لغات و فرمان زبان مشغول خوا‌هیم بود و گاهی کلیه چیز آنقدر گیج کننده می شود که سبب ساز می شود نتوانیم اعصاب و راحت کلام کنیم . در صورتیکه فرمان گویش آلمانی را بلد نباشید و لغت ها پاره ای در ذهنتان باشد، نمی توانید سهل آلمانی سخن فرمائید و همین منجر می شود خیلی از گویش آموزان به کلی بیخیال یادگیری شوند و آن را رها نمایند . خوف و عدم اعتماد به نفس سبب ساز این اختلال می شود . البته به محض این‌که تصمیم بگیرید زبانتان را تقویت کنید، ماجرا شکل دیگری پیدا می کند و خواهید مشاهده کرد که مکالمه آنقدرها نیز سخت نمی باشد و اگه پشتکار داشته باشید، چه بسا احتمال دارد لهجه دومتان بشود و مانند مستقر ها بتوانید کلام بزنید . 


خیلی از افراد متوجه این مورد نمی شوند، ولی درصورتی که قرار می باشد گوینده خیر باشید، اول عالی شنیدن را تمرین فرمائید . زمانی به این گزاره خوب تامل نمائید متوجه منظورمان می گردید . با خوب شنیدن، می توانید بفهمید و یاد بگیرید که بومیان هر زبانی از چه کلمه ها و اصطلاحاتی استفاده و آن ها را چطور تلفظ می کنند . همچنین می توانید به راحتی بفهمید هر واژه و کلمه را کجا و ذیل چه شرایطی به عمل می برند . 


بسیاری از مبتدیان هر زبانی، به محض این که استارت نمایند زبانی را خاطره بگیرند یا بخواهند حرف کنند، در گیر «سندرم ایمپاستر» می شوند . 


آموزش زبان آلمانی

«سندرم ایمپاستر» دقیقا چیست؟ 

این سندرم در واقع یک پدیده خل وچل است و باعث می شود شما خودتان را دست ناچیز بگیرید و از ارائه ایده ها و نظرها و حرف زدن به یک گویش دیگر بترسید؛ چون تامل می کنید خیلی خوب نیستید . خیلی از مردمان زمانی مهارت جدیدی یاد می گیرند یا این که سرگرمی جدیدی را استارت می نمایند نیز این شم را دارا‌هستند . 


درصورتی که شما نیز تجربه چنین حسی را دارید، بایستی قبلی از این که به شما غلبه کند و مانع پیشرفتتان در یادگیری گویش شود، جلوی آن را بگیرید . به این تاءمل کنید که تا به اینجا چقدر برای یادگیری گویش آلمانی زحمت کشیده اید . نگاهی به پشت سر بیاندازید و ببینید چقدر روش آمده اید تا به جایی برسید که شرایط فعلی میباشید . با دیدن مسیری که طی کردید، باید انگیزه بیشتری پیدا کنید تا ادامه بدهید و مهارت های لهجه آلمانی را بیشتر از پیشین تقویت کنید . 

  • ۹۷/۱۰/۱۵
  • almani zaban

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی