آموزش غیرحضوری زبان آلمانی

آموزش گرامر و مکالمه از سطح A1 تا سطح B2

آموزش غیرحضوری زبان آلمانی

آموزش گرامر و مکالمه از سطح A1 تا سطح B2

  • ۰
  • ۰

ممکن میباشد که با تاءمل کردن به آلمان چیزهایی مانند آب‌جو، کوه‌های آلپ و گروه فوتبال بایرن مونیخ را به یاد بیاورید! ولی کلیشه‌هایی که بیشتر مردمان از آلمان دارا‌هستند فقط مربوط به چکیده از جنوب این مرزوبوم یعنی ایالت بایرن می‌باشد و قابل تعمیم به تمام آلمان نیست . آلمان کشوری‌ست با گوناگونی فرهنگ که شانزده ایالت با تنوع فرهنگی و اجتماعی در آن از سال ۱۸۷۱ میلادی وارد یک وحدت سیاسی شدند . 


در شرای کماکان کلیشه‌های مربوط به ایالت بایرن برای‌تان اهمیت دارد، خیابان احساساتی (Romantische Straße) را از دست ندهید . این جاده به طول حدود ۴۰۰ کیلومتر از نقاط دیدنی، قلعه‌ها، شهرها و روستاهای زیادی در جنوب آلمان می‌گذرد که اکثر آنها به دورهٔ قرون‌وسطی متعلقند . احتمالاً بتوان از قلعهٔ نوی‌شوان‌اشتاین (Neuschwanstein) . در شهر فوسن (Füssen) در ایالت بایرن به‌عنوان سرآمد تمام قلعه‌ها و قصرهای آلمانی از لحاظ معماری و عظمت خیره‌کننده‌اش اسم موفقیت . 

آموزش زبان آلمانی


شهر 

روتنبورگ 

کلیسای 

جامع کلن همینطور شهر روتنبورگ اُب دِر تاوبر (Rothenburg ob der Tauber) در ایالت بایرن که با معماری قرون وسطایی خویش گویی در گذر تاریخ دست‌نخورده باقی مانده، یک عدد دیگر از جاذبه‌هایی گردشگری این حوزه‌ می باشد . اما معماری از این دست فقط خاص جنوب آلمان نمیباشد و شبیه به آن را می‌توان در شهرهایی همچون لوبک (Lübeck)، کوئدلینبورگ (Quedlinburg)، آوگسبورگ (Augsburg)، هایدلبرگ (Heidelberg) و بامبرگ (Bamberg) مشاهده کرد . 


کلیساهای آلمان گوشه ای از مورخ این مرزوبوم را به دوش میکشند . اولی جنبش‌های اصلاحات پروتستانی در کلیسای کاتولیک در قرن پانزدهم به رهبری مارتین لوتر از نواحی شرقی آلمان آغاز شد . کلیسای کوچک و والا بسیاری در آلمان موجودند، اگر چه بخش اعظمی از آنان در دورهٔ مبارزه جهانی دوم تخریب و دوباره مرمت شدند . کلیسای جامع کلن . بلندترین کلیسای گوتیک در آلمان می باشد که تا سال ۱۸۹۰ بلندترین بنای دنیا با ارتفاع ۱۵۷ متر بود . کلیسای جامع ماگدبورگ . اولی کلیسای به سبک گوتیک در آلمان هست که بنای آن در قرن نهم آغاز و در قرن پانزدهم به پایان رسید . از سایر کلیساهای دارای شهرت در آلمان می‌توان از کلیسای جامع برلین . ، کلیسای سنت نیکولای . و سنت توماس . لایپزیگ (که دو‌مین مدفن باخ آهنگساز آلمانی‌ست)، کلیسای زنان درسدن . و کلیسای سنت نیکولای هامبورگ . اسم برد . 



آموزش زبان آلمانی

آلمان یک مرز و بوم پیشرفته در اقتصاد و صنعت میباشد . منطقهٔ رور (Ruhr) در غرب آلمان را می‌توان سوای اغراق منطقهٔ شگفتی‌ساز صنعت نامید . بندر هامبورگ در شمال آلمان پرترددترین بندر در اروپاست و فرانکفورت در غرب آلمان راس مالی و تجاری اروپاست و همینطور مقر بانک مرکزی اروپا در این شهر قرار دارد . آسمان‌خراش‌های فرانکفورت بی‌شباهت به نیویورک نیستند . شهر مُد دوسلدورف، صنعت های چندرسانه‌ای در مونیخ و شرکت‌های خودروسازی در اشتوتگارت هر یک نمادی از معجزهٔ صنعتی و اقتصادی آلمان می‌باشند . 

  • ۹۷/۱۰/۰۵
  • almani zaban

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی