آموزش غیرحضوری زبان آلمانی

آموزش گرامر و مکالمه از سطح A1 تا سطح B2

آموزش غیرحضوری زبان آلمانی

آموزش گرامر و مکالمه از سطح A1 تا سطح B2

  • ۰
  • ۰

برنامه های درسی کشاورزی شامل موضوعاتی مانند: اصول زراعت، مدیر و عملیات مزرعه، علوم شالوده دانش خاک، ایجاد حیوان‌ها غذایی، صنعت های کشاورزی، مدیریت زراعت، بیماری های حیوان‌ها و غیره هست . مطالعات کشاورزی مهارت های دانش آموزان را برای برنامه ریزی، پباده سازی و اجرا پروژه ها و فرآیندهای کشاورزی تولیدی، و همینطور پروژه های مهندسی زراعت دارای ربط با ایجاد حیوان‌ها و گیاهان، توسعه خواهد داد . علم آموزان همینطور خاطره خواهند گرفت که چه گونه راه های مدرن رشد گیاه و ساخت بذر مسئله نیاز را با به کارگیری از تکنولوژی های خاص، گسترش دهند . گزینه های شغلی برای فارغ التحصیلان شامل شغل هایی مانند: مشاور کشاورزی، مدیریت مزرعه، معاون عملیات روستایی، دانشمند خاک، کشاورز، دانشمند کشاورزی می شود . بیش از 380 دانش گاه قانونی شناخته گردیده در سراسر آلمان وجود داراست که کشاورزی را درس دادن می کنند و در مجموع بیش از 17000 برنامه تحصیلی در این کالج ها ارائه می شود . 

آموزش زبان آلمانی


حرفه 

علوم کشاورزی در آلمان فن علوم کشاورزی شامل طیف وسیعی از موضوعات مربوط به طرز استعمال و گسترش منابع ارگانیک تا منابع انسانی می باشد . این موضوعات عبارتند از باغبانی، علم ها غذایی و تغذیه، علوم لبنی و زراعت . این موضوعات در کالج های درجه های برتر آلمان در مسئله علوم کشاورزی که براساس آوازه و تحقیق دسته بندی شده اند، درس دادن می شود . برنامه سند کارشناسی ارشد در بین المللی کشاورزی (SIA) یک برنامه تحقیقاتی مشترک از دانش گاه های کشاورزی دانشگاه گوتینگن و کالج کاسل ویتزن هاوزن می‌باشد . همگی ماژول های SIA به لهجه انگلیسی درس دادن می شود . 

این برنامه تحصیلی میان المللی گرا است و دارای سه مجال ذیل برای ورود به تخصص است: 

اقتصاد 

در میان الملل کشاورزی و گسترش روستایی کشاورزی 


آموزش زبان آلمانی

بین المللی علوم 

کشاورزی و کشاورزی گرمسیری ساختار 

دانش کده کشاورزی آلمان جنگ، تمام مقر های اصلی آموزش و پژوهش در کالج SIA را نابود کرد . شش سال پس از جنگ، دانشکده به چکیده در غرب برلین و شرق برلین تقسیم شد . پس از وحدت دوباره آلمان در سال 1991، هر دو بخش در تحت سقف کالج هومبولت متحد شدند . اینک اعضای هیات علمی بایستی تغییرات ساختاری متعددی انجام دادند و یک عدد از اهداف موسسه SIA ایفای نقش دارای اهمیت در یکسری از شبکه های تحقیقاتی گردیده بود . طبق سنت دانشگاه، آن‌ها پافشاری دارا‌هستند تا ارتباط سنتی خویش با دولت براندنبورگ و در فیض با محفظه محیط آن را محافظت کنیم . برای کسب داده ها بیشتر می توانید با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) تماس برقرار کرده و سوالات خود را بپرسید . 


  • ۹۷/۰۹/۱۵
  • almani zaban

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی